Podporniki kampanje “Pošlji mi pismo”


Spodaj naštete organizacije in podjetja, ki so pristopili k kampanji “Pošlji mi pismo”, se zavedajo, kako pomembno je upoštevati željo vseh ljudi.

Predvsem tistih ljudi, ki potrebujejo pravico do izbire.

“Dediščina svetovne književnosti in umetnosti nasploh bi bila bistveno siromašnejša, nikoli ne bi mogli prodreti v svet intimnih razmišljanj velikih ljudi, niti vedeti o njihovih stiskah in iskanjih, če ne bi za njimi ostala ohranjena pisma. Pisma najdražjim, pisma institucijam, pisma navdušenja in žalosti, hrepenenja in sreče. Veselja nad prejetim pismom, podpisom na koncu zgodbe, otipljivo poanto na papirju, elektronska komunikacija ne more nadomestiti, četudi je hitrejša, bolje čitljiva in nevtralna. Zato – pišimo pisma, da se jih bomo lahko razveselili, ko jih prejmemo.”  Ivo Vajgl
Podpirate kampanjo »Pošlji mi pismo«? Ali ste mnenja, da ima potrošnik pravico do izbire načina komunikacije?

“Se strinjam, kajti veliko je še ljudi, ki niso domači z digitalizacijo. Sčasoma bo vse brez papirjev, ampak zdaj še ni tako. Moramo misliti tudi na tiste, ki so aktivno dobo preživeli v analognem svetu in se danes težko znajdejo. Tudi mi bomo nekoč na tem.” Marjan Šarec

Podpirate kampanjo »Pošlji mi pismo«? Ali ste mnenja, da ima potrošnik pravico do izbire načina komunikacije?

“Že kot župan Mestne občine Koper vseskozi podpiram uvedbo novih “pametnih” rešitev, katerih cilj je povečanje kakovosti in dostopnosti javnih storitev za uporabnike. V digitalizaciji storitev in uvajanju novih tehnologij nedvomno vidim prihodnost, še zlasti zaradi generacijskih navad, ko mlade generacije mobilne naprave uporabljajo praktično ob vsaki priložnosti in za vse namene. Vendar je potrebno pri tem biti izredno previden in preudaren, saj obstajajo različne skupine uporabnikov, ki nimajo enakih možnosti dostopa do teh storitev kot tudi ustreznega znanja za njihovo učinkovito rabo.
Iz tega razloga podpiram svobodno izbiro pri načinu prejemanja informacij, sem pa prepričan, da bo digitaliziran sistem čez nekaj let, sam po sebi, na željo uporabnikov, postal standarden..” Boris Popovič