Kampanja Pošlji mi pismo se je predstavila na srečanju predstavnikov kampanj Keep me Posted EU


V Londonu so se 9. in 10. novembra, na povabilo kampanje »Keep Me Posted UK« iz Velike Britanije, zbrali predstavniki kampanj »Keep Me Posted« iz več držav članic EU, med njimi iz Avstrije, Španije in Nizozemske ter tudi naša kampanja »Pošlji mi pismo« iz Slovenije. Okrogli mizi so se pridružili tudi predstavniki organizacij, kot so Evropska zveza za koordinacijo predstavnikov potrošnikov v standardizaciji (ANEC), Evropska konfederacija proizvajalcev papirne industrije (Confederation of European Paper Industries – CEPI), Združenje evropskih proizvajalcev kuvert (European Federation of Envelope Manufacturers – FEPE), Evropska konfederacija za tiskano in digitalno komunikacijo (European Confederation for Print and Digital Communication – INTERGRAF) ter Evropsko združenja javnih poštnih operaterjev (POSTEUROP). Gre za drugo tovrstno srečanje predstavnikov kampanj iz Evrope. Prvo je bilo organizirano lani v Bruslju.

Posebna gostja je bila evropska poslanka iz Velike Britanije, ga. Lucy Andreson, ki je goreča zagovornica pravice potrošnikov do svobodnega odločanja glede načina komuniciranja. Kampanjo je do sedaj podprlo že več kot 50 evropskih poslancev, med njimi tudi slovenska poslanca v Evropskem parlamentu ga. Tanja Fajon in g. Ivo Vajgl.


Predstavniki slovenske kampanje, ki smo se udeležili dogodka, smo udeležencem predstavili cilje in potek kampanje pri nas. Čeprav smo ena od mlajših kampanj v Evropi, smo v kratkem času zbrali 13 podpornikov in se aktivno vključili v pripravo novega Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) s ciljem zagotoviti vsem slovenskim potrošnikom pravico do izbora načina komunikacije in to brez dodatnih stroškov. Informacije o dogajanjih in novicah lahko zainteresirani spremljajo preko Facebooka Kampanja Pošlji mi pismo ali na spletni strani www.posljimipismo.si.

Na srečanju so si predstavniki kampanj izmenjali izkušnje in ugotovili, da cilj kampanj ni zgolj pravna zagotovitev pravice do odločanja potrošnikov, temveč tudi dosleden nadzor izvajanja zagotovljenih pravic v praksi ter opozarjanje na njihove kršitve. Vzpodbudna novica, ki prihaja iz Velike Britanije je, da podjetja prepoznajo kampanjo kot pozitivno in si prizadevajo komunikacijo s potrošniki urediti tako, da spoštujejo pravico do izbire. Tudi v naši kampanji upamo, da bodo slovenska podjetja prepoznala pravico do izbire kot temeljno pravico potrošnika in svojim strankam omogočila, da se odločijo na kakšen način želijo komunicirati in jih enakovredno obravnavati ne glede na izbiro.

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.