V Avstraliji so poskrbeli za svoje stranke


V podjetju EnergyAustralia so prenehali zaračunavati za vse tiskane račune. To je znak, da vsako mnenje potrošnika šteje.

Avstralska kampanja Keep Me Posted si že dve leti prizadeva, da bi spodbudili vsa podjetja naj ukinejo zaračunavanje računov in izpiskov, ki jih strankam pošiljajo po pošti. Želijo si, da bi podjetja to storila zaradi pravičnosti do potrošnikov in podjetja pozivajo, naj to storijo preden bo zakon o prepovedi prišel v veljavo.

Pri Keep Me Posted Avstralija so zadnjih 20 mesecev nagovarjali svoje podpornike, naj pišejo ponudnikom storitev, ki jih uporabljajo, in jim pojasnijo svoje pomisleke in težave s tem, ker so tiskani izpiski plačljivi. Končno je podjetje EnergyAustralia prisluhnilo svojim strankam in naredilo prvi korak k bolj socialno naravnanemu podjetju.

Pri EnergyAustralia pravijo, da so dobili veliko pritožb glede pristojbin in so uvideli, da je družinam pomemben vsak dolar, še posebej, ker se je cena elektrike v zadnjem letu dvignila za 20 %.

V Avstraliji so trenutno banke, telekomunikacijski operaterji in distributerji električne energije računali pristojbine od 1,50 do 2,75 $, medtem ko je, po izračunih Keep Me Posted, strošek izdelave in pošiljanja računa med 0,88 in 1,02 $. Pristojbine za račune so podjetja zaračunavala pod pretvezo, da so okolju prijazna in zato pošiljajo elektronsko. V resnici pa so zniževali stroške. Poleg tega so podjetja, ki so tiskala in pošiljala račune za svoje naročnike utrpela velik finančni udarec zaradi zmanjšanja pošiljanja računov.

Ker je do uzakonitve prepovedi pristojbin za račune in izpiske še vsaj 18 mesecev, pri Keep Me Posted Avstralija še naprej pozivajo podjetja naj bodo pravična do svojih strank in ukinejo tovrstno plačevanje.

Keep Me Posted se trenutno pogajajo na državni ravni, saj imajo tako večji pritisk na ministrstvo pristojno za ekonomijo. Pričakujejo, da bodo pozitivni rezultati že v aprilu.

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja