Domov


Navkljub enostavnosti elektronske komunikacije so še vedno nekatere skupine ljudi, ki jim tak način ne ustreza.

Nekateri slabše vidijo, drugim spet ni všeč, da se podatki prenašajo po elektronskih kanalih, kjer je zasebnost vprašljiva. Tretji nimajo interneta, oziroma računalniško niso podkovani, da bi sprejemali in uporabljali elektronsko pošto.

Želimo osvestiti organizacije, vlado in podjetja, da obstajajo skupine ljudi, ki so jih pri elektronskem opismenjevanju prezrli.

Kampanja Pošlji mi pismo se je predstavila na srečanju predstavnikov kampanj Keep me Posted EU

V Londonu so se 9. in 10. novembra, na povabilo kampanje »Keep Me Posted UK« iz Velike Britanije, zbrali predstavniki kampanj »Keep Me Posted« iz več držav članic EU, med njimi iz Avstrije, Španije in Nizozemske ter tudi naša kampanja »Pošlji mi pismo« iz Slovenije. Okrogli mizi so se pridružili tudi predstavniki organizacij, kot so […]

0 comments

Kratek video o kampanji

Oglejte si kratek video o kampanji Keep me posted. Vredno ogleda.

0 comments

Keep Me Posted EU pripravlja srečanje predstavnikov kampanj

Naslednji teden se v Londonu, na povabilo Keep Me Posted Velika Britanija, odvija dvodnevni dogodek, ker se bodo zbrali predstavniki Keep Me Posted kampanj iz več držav članic EU. Izmenjali bodo mnenja in prestavili dobro prakso. Dogodka se bodo udeležili tudi trije člani Slovenske kampanje. Predstavili bodo potek kampanje pri nas. Save Save

0 comments

Globalna raziskava: Imate raje digitalno ali tiskano?

Rezultati mednarodne raziskave podjetja Two Sides zagotavljajo edinstven vpogled v to, kakšno mnenje imajo potrošniki po vsem svetu glede papirja in tiska. Raziskavo je junija letos izvedla agencija Toluna med več kot 10.700 potrošniki. Nacionalne raziskave na reprezentativnih vzorcih so bile izvedene v desetih državah: Avstraliji, Braziliji, Franciji, Nemčiji, Italiji, Novi Zelandiji, Južni Afriki, Španiji, […]

0 comments

Predsedniške kandidate smo vprašali

Aktualnim predsedniškim kandidatom in kandidatkam smo zastavili vprašanje, ali podpirajo kampanjo »Pošlji mi pismo«, in ali so mnenja, da ima potrošnik pravico do izbire načina komunikacije? Gospod MARJAN ŠAREC odgovarja: “Se strinjam, kajti veliko je še ljudi, ki niso domači z digitalizacijo. Sčasoma bo vse brez papirjev, ampak zdaj še ni tako. Moramo misliti tudi […]

0 comments